Bravooooo! Pan Jasku!!!!!!!
Popierammmmmmmmm!!!!!
A nawet mam hasla-  " Beryl z Radomia- w kazdym polskim domu!
                    " Z Berylem- sprawiedliwiej"- haslo wyborcze!
                    " Kto z Lucznikiem wojuje od Beryla ginie"
                    " Swoj do swego po Beryla!"
                    " Wy do nas z kamieniem a my wam Berylem"
                    " Bez Beryla nie wychodz"
                    " Co to rzadowi w leb strzelio?????
eeeee przestane bo mi coraz wieksze glupstwa do lba podchodza.....
RomanK