From: "Janek" <[EMAIL PROTECTED]>
To: Multiple recipients of list prawica <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Prawica: Czytanka dla liberalow
Date: Wed, 27 Aug 2003 09:18:36 +0200

We wtorek, 26 sierpnia 2003 14:35:48 roman kafel napisał/a

: : No no towarzyszu Grylicki..

Ty czerwona kanalio nie pisz do mnie per towarzyszu, bo nie byłem z tob± w
twojej esbecji.

-- Pozdrawiam serdecznie
Janek Grylicki

Każdy socjalista to łajdak lub idiota
najczę¶ciej jedno i drugie

--- Ten list został wysłany przy użyciu Goł±bka >http://www.amsoft.com.pl/golabek

Towarzyszu Grylicki!
Nie piszcie do mnie "czerwona kanalio" bo na tyki po kanalach z wami nigdy nie chodzilem....:-))))
W SBecji tez nigdy nie sluzylem, co jako byly aktywista mozecie latwo sprawdzic:-))))
Serdecznymi bluzgami nie da sie wiecie zatrzec przeszlosci, bo czerwony kolor slabo kryje kazda farba:-)))
Z partyjnym serdecznym pozdrowieniem

RomanK

Kazdy konserwatysta jest liberalny inaczej:-))))
A pan Janek nie jest ani jednym- ani drugim:-))))

Get MSN 8 and enjoy automatic e-mail virus protection.