"Jerzy N." wrote:

> [...]

No to ciekawe - ja pod tym adresem widze tekst (ten ktory
wyslalem tyle ze w nowszej, pelniejszej wersji). Protest jest
chyba pod http://fakty.interia.pl/news?inf=506722 (z reszta do
protestu dolaczyly i inne portale).

WD

P.S. Przy okazji w tym nowym prawie jest kupe dodatkowych
'ubeckich' wstawek - moze warto zastanowic sie nad cala
ustawa...

P.S.S. Oczywiscie niestety jak zwykle skupi sie wszystko na
niewinnych - w tym i na tych ktorzy maja skrzynki u mnie...

Odpowiedź listem elektroniczym