----- Original Message -----
From: "Waldemar Dworakowski" <[EMAIL PROTECTED]>

>No to ciekawe - ja pod tym adresem widze tekst (ten ktory
>wyslalem tyle ze w nowszej, pelniejszej wersji). Protest jest
>chyba pod http://fakty.interia.pl/news?inf=506722 (z reszta do
>protestu dolaczyly i inne portale).

>WD

>P.S. Przy okazji w tym nowym prawie jest kupe dodatkowych
>'ubeckich' wstawek - moze warto zastanowic sie nad cala
>ustawa...

>P.S.S. Oczywiscie niestety jak zwykle skupi sie wszystko na
>niewinnych - w tym i na tych ktorzy maja skrzynki u mnie...

Odejsc to moze nie odejda ,ale wiekszosc ludzi ucieknie do zagranicznych
portali z powodu wstretu do rejestracji i nie bedzie to spowodowane powodami
kryminalnymi ,czyli wysylaniu jakis obrazliwych e-maili do ludzi i podobne ,
ludzie chca byc niezalezni , chca sie swobodnie wypowiadac ,mozna oczywiscie
wypowiadac sie z pelna autoryzacja , ale zawsze cos tam pozostaje , jakis
maly strach przed konsekwencjami swobodnej wypowiedzi   .Wymyslono  to aby
filtrowac internet ,sprawdzania kto i co pisze i wyciaganiu wnioskow przez
tzw.organy -:)))
juras

__________ NOD32 Informacje 1.777 (20040528) __________

Wiadomo?ć została sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

Odpowiedź listem elektroniczym