"Jerzy N." wrote:

> [...]

Co ciekawe w tejze ustawie jest duzo lepszych kwiatkow - na
przyklad prosze zerknac w 'Dzial VIII - obowiazki na rzecz
obronnosci i bezpieczenstwa'...
Niektore propozycje sa super 'ciekawe'...
WD
P.S. I tak nadciaga nastepna wersja windozy ktora 'stempluje'
wszystko i uniemozliwia wymiane wiadomosci z innymi systemami.
Arciwizuje tez wszystko co czlowiek robi w celach dowodowych.
Poczatki sa juz obecnie w XP....

Odpowiedź listem elektroniczym