Panie Waldemarze, od ponad 13 lat pisze na temat lichwy, cyrkulacji
pieniadza, ekonomii w skali mikro i makro i wie Pan jaki wniosek zaraz
nasunal mi sie po przeczytaniu tego artykulu z "ekonomistami z zespolem
Down'a?".
Otoz dla tych "ekonomistow" dziecinna igraszka jest doprowadzic do
bankructwa dobrze prosperujaca kopalnie diamentow, a co dopiero jakies tam
przedsiebiorstwo, czy fabryke.

Znowu przypomne slowa najwiekszego lichwiarza wszechczasow mr.rotschilda
(czerwony szyld), ktory publicznie powiedzial:
"Dajcie mi wladze nad kredytem, a wszystkie prawa bede mial za nic..."
Mysle ze nie potrzeba nic wiecej dodawac, za wyjatkiem tego, ze dzisiaj to
wlasnie rotshild kontroluje kurs walut i zlota na swiecie...

Jasiek z toronto

Odpowiedź listem elektroniczym