ternyata kata babu dan panda ada hubungannya.
babu adalah nama seekor panda yg hilang, dan sekarang rajin nulis di proletar.

http://en.wikipedia.org/wiki/Birmingham_Nature_Centre#Babu
Babu is a red panda who disappeared from the nature centre in November 2005 and
spent four days "on the loose" before being discovered.

ini video si jusplik waktu dikerangkeng:
http://wn.com/Babu_%28red_panda%29