Codruta si toti cei ce  se zbat ca pestele pe uscat

Personal asi vrea o renumarare a voturilor desi costul nu merita. Si stiti de
ce ?!

Fiindca numai asa am afla  cu adevarat cum au furat democratii .

Chestia cu polul  este o vrajeala veche de intimidare a  voturilor  care nu mai
tine in USA cam din 92 dar dupa experienta din 2000 sa definitivat. Simplu
electoratul american  a devenit imun la media preferand surse de informare
directe  de la partide.
Alegerile din 2007 vor clarifica  aceasta  schimbare in viata politica
americana.
Kery sa retras fiindca daca se ajunge la a doua numaratoare constata ca a
pierdut cu mult mai mult decat a acceptat repede . ! De altfel o buna strategie
pierzand onorabil si dand  democratilor timp sa se regrupeze.

Problema democratilor ramane cum sa se scuture de lipitorile verzi si de
liberalii marxisti fiindca altfel  raman republicanii in control pentru  inca
doua legislaturi.

Am democrati in jurul meu care simplu sau saturat de  tampeniile debitate de
Kenedy si de restul liberalilor impietriti intro  imagine a Americii din anii
1960

Chestia lansata ieri cu  exit strategy din  Irak  este de o naivitate  atat de
absurda incat majoritatea democratilor  sant total  socati  ca vine de la un
Kenedy.

Voi care va credeti experti in politica  USA  citind stiri pe internet nu
faceti altceva decat dati dovada de naivitate,credulitate si mai ales creeati o
imagine proasta a Romaniei.

Concentrati-va in propia ograda. Fiti agresivi cu  neregurile din alegerile
voastre ! PSD-ul are in  momentul de fata o pozitie parlamentara pe care clar a
obtinuto prin frauda. Voi ce faceti ? Numarati voturile in USA ?

Vasile Bouleanu   .

From: cbjola <[EMAIL PROTECTED]>

> Florida (masini de votat electronic pe care apasai kerry si iesea
> bush, 4000 de voturi trecute in contul lui Bush cand de fapt erau ale
> lui kerry, circumscriptii intregi inchise in zonele cu votanti kerry
> etc). Pe scurt, s-a furat ca-n codru. Nastase a fost mic copil.

Eu sunt curioasa de CE a cedat Kerry in ultimul moment, cand inca nu se stia
precis care va fi "soarta" votarii.
M-as indoi ca lumea va tine cu cineva care nu e interesat(a) sa lupte pana
in ultima clipa :(.

De altfel, impresia mea este ca in SUA lumea nu a votat "cu" Kerry (care nu
parea cu nimic mai breaz decat Bush) ci mai degraba a votat "anti" Bush.
Daca ma insel, astept comentarii, domnu' Bjola ;)

Codruta

--
"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"