From: valachus per skorilo <[EMAIL PROTECTED]>

> Bjola, rapandula buboasa si intelectual corcit, mi-a luat ceva timp sa-mi
> dau seama de ce, pe langa ura pe care i-o porti lui Bush, il detesti in
> egala masura si pe ex-catindatul Kerry: amandoi s-au pronuntzat impotriva
> legalizarii in USA a casatoriilor intre homosexuatzi. Adio, deci, viselor
> tale frumoase in care mergeai la altar in rochie alba cu dantela si te
purta
> barbat-to peste pragul cuibusorului de nebunii.

ha! ha! ha!
D-l Bjola e casatotit de niste ani buni - si chiar, cu o foarte draguta
doamna! :)))
Draga Valachus, de CE deturnezi tu subiectul? Era vorba despre Bush aici, nu
despre vacante in Hawaii (din care mi-ar fi uitla si mie vreuna, ehhhhh).

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM