Vad ca se cere indepartarea icoanelor din scoli si unii au "argumente"
"solide". Dar cu Windowsul ce facem? Asta e impus si nu prea ai optiune
personala in ceea ce-l priveste. O icoana pe un perete e o icoana pe un
perete. Nu-ti convine ceva, e un tablou atunci, problem solved. Dar
Windowsul? Daca nu-ti convine tot te obliga sa-l inveti. Sor-mea urmeaza
niste cursuri, ceva legat de banci da' am uitat numele exact, si acolo o
invata Word. I-am zis sa-i spuna profului ca, citez: "are un frate
cretin care tine cu dintii de OpenOffice si nu vrea sa instaleze MS
Office". Nu i-a zis, desigur, ca eram si eu curios sa vad cum reactioneaza.

De ce zic asta? Pentru ca am dat peste un dereglat care voia sa
reinstaleze un server pentru simplul motiv ca nu vedea SATA-ul de pe
placa de baza noua. Serverul ala ruleaza acelasi Linux si acuma, ca l-am
oprit pe animal la timp. :)