Ok, this just in pe RLUG:

---------------------- CUT ----------------------
Subject: [rlug] [anunt] Pinguini la Scoala

Salut,

Firma noastra, System & Network Solutions ( http://www.sns.ro ), doneaza
oricarei instutitii de invatatamant interesate intre 40 si 200 de
ghiduri pentru incepatorii in Linux, adica Linux Starter's Kit
( http://lsk.sns.ro ). Am alocat 1500 de exemplare acestei actiuni.

Daca doriti sa ajutati la promovarea Linuxului si aveti legaturi cu o
asemenea institutie va rugam sa ne contactati.  Speram ca in acest fel
sa avem cat mai multi elevi si studenti Linuxisti  ;-)

Multumim.

Cu stima,
Dragos Manac
Lead Operations
System & Network Solutions
http://www.sns.ro

Misto sincronizare. Acu' nu pot eu sa fac mare lucru in privinta asta,
dar poate pot altii.