Nu Codruta, pe mine in liceu nu m-a intrebat daca vreau sa invat vreun
sistem UNIX in loc de Windows, pana in facultate UNIX-ul pentru mine era o
mare nebuloasa. Sa mai zic ca am avut 5 ore de informatica pe saptamana -
intr-un liceu "de top" din Bucuresti, ca am dat atestat la informatica, unde
am avut un subiect, sau doua despre MSOffice?

Nici in facultate (Cibernetica!!! - ASE Bucuresti) nu m-a intrebat cineva
daca prefer sistemele UNIX, dar acolo ne-am mai luminat ce-i cu ele, pe cei
care nu eram deja luminati din curiozitatea caracteristica varstei. In
facultate, totusi era un modul optional de UNIX, dar din pacate mult prea
putin promovat.

Ana