From: Sorin Cheval

> Eu am raspuns doar la intrebarea ta legata de Roncea. One man show,
ceva gen ARIN, pt o mai buna intelgere... Daca ai cu ce, desigur.

Cu toate ca stiu ca pentru tine, intr-adevar, "intelegerea" e, cum chiar tu
spui, un proces dificil, am sa fac o precizare pentru CEILALTI membri,
precizare pe care ai primit-o mai demult si pe alta lista: numarul de membri ai
ARIN este de cel putin 6 vizibili si identificabili, si mentionati inclusiv
pentru "iubitorii de internet", aici:
http://www.arin.ro/index.php?pgc=about

Cauta tu pe site la CivicNet si gaseste-mi undeva numele si adresele membrilor
- ca eu n-am gasit !

In alta ordine de idei, te-as ruga (desi, din nou, nu sper prea tare sa
intelegi, asta fiind, cum chiar tu spui, mai dificil cand nu ai cu ce) ca,
atunci cand te adresezi lui Z sa i te adresezi LUI, iar cand mi te adresezi
mie, sa mi te adresezi MIE, fara sa amesteci ceea ce are fiecare din noi de
spus >:

Asta pentru ca eu, indiferent de subconstientul tau (care te face sa te
adresezi altora cu numele meu) NU am intervenit in discutie ref. la "Cheval =
securist", ca ai fost sau nu si ca esti sau nu "securist" e treaba ta, asta ai
sa platesti tu unde vor plati si ceilalti securisti.

Imi dau seama ca iti e greu sa gandesti limpede dar... fa si tu un efort, lista
nu e pentru terapie... :D

Deci revenind la subiect: subiectul era ca Marius Oprea si... da' chiar!
CivicNet nu prea explica ce-i cu Marius Oprea, decat ca Basescu hahaie atunci
cand aude de el.

Iar eu spuneam ca mi se pare normal ca Marius Oprea sa-i deranjeze pe "fanii
lui Basescu", stiind ce afectiune are acesta pentru securisti si cum ii poarta
pe brate si cum ii pupa-n bot!

Numarul de membri ai CivicNet era doar o remarca colaterala, asociata faptului
ca nici unul NU are curajul sa semneze!

Obicei, de altfel, care "se poarta" si pe la turnatori ;)