--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta N" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Cu toate ca stiu ca pentru tine, intr-adevar, "intelegerea" e, cum
chiar tu spui, un proces dificil, am sa fac o precizare pentru
CEILALTI membri, precizare pe care ai primit-o mai demult si pe alta
lista: numarul de membri ai ARIN este de cel putin 6 vizibili si
identificabili, si mentionati inclusiv pentru "iubitorii de internet",
aici:
> http://www.arin.ro/index.php?pgc=about

Super tare manevra! Pai, draguta, vad ca nici numarul de membri
fondatori nu-l mai stii, sunt 5, nu 6! Nu ca sa fiu rautacios zic ca
din cei 5 unul este mama ta, femeie in varsta si probabil fara
activitati oengistice, altele decat semnaturi (scuze daca gresesc). Si
nu ca sa fiu rautacios zic ca trebuie sa fii tembel sa confunzi o
lista de nume de pe un site neactualizat de peste un an cu membrii
reali ai unui ONG. Chiar daca CivicMedia nu-i are pe site nici macar
nici pe cei 5, zisi 6, pe care ii marcheaza ARIN, banuiesc ca la
infiintare o fi avut numarul legal. Asemanarea cu ARIN nu se refera la
numarul real sau fictiv de membri, ci la persoanele care centreaza,
suteaza si dau totodata cu capul pentru orgazniatiile respective,
respectiv cate unul de fiecare parte.
Colateral sau nu, tot subiect ramane :P