Sorin doreste in continuare sa deturneze subiectul de la securistii tinuti in
brate de dragul sau Basescu, astfel incat am sa raspund la mesajul lui folosind
un alt subiect >:

Pentru ca sa nu uite insa lumea despre ce era vorba aici, reiau: CivicNet,
suparat pe faptul ca Marius Oprea mai deconsipra din gastile de securisti, s-a
luat de el aducand ca argument tocmai in mare iubitor si sustinator de
securisti: adica pe Basescu!

Iar eu sustin ca un argument ca Besescu, care toata ziua se pupa-n bot cu
securistii, nu-i relevant!

Apropo de asta: probabil sunteti la curent cu faptul ca iubitul sereist-sef al
lui Basescu, George Maior, un pesedist pe care chiar BASESCU l-a pus in fruntea
SRI (ca se vedeti cine este de fapt prieten al PSD) a recunoscut ca exista un
"grup de evidenta" (pana acum necunoscut) sau cam asha, in cadrul SRI, care are
in grija siguranta nationala si blabla.

Pai, vorba cuiva: daca grupul ACELA are in grija seiguanta nationala si blabla,
atunci cu CE dracu se ocupa restul din SRI???

Ai???

Puteti contribui cu 2% din impozitul pe venitul Dvs. la combaterea defrisarilor
abuzive.
Detalii cont la:
www.arin.ro