Stai relax "imputinarea populatiei" nu se face de unu si de altul ... ar
dura sude sau mi de ani ! Asta va fi un proces "natural" de bun simnt,
facut in masa !
Poti sa pui tu panouri solare fara numar, ca tot nu poti intretine un
system in care indivizii se inmultesc aiurea-n tramvai fara nici o logica.