De ce este irelevant ce vrei tu? Tu exprimi o opinie per care o mai au si altii!
Zi si mie cum este cu realitatea aia cu cifre si ecuatii?
Asta este realitatea ta? De macat mananci? De baut , bei? Ai si sex din cand in cand?
Ce faci cu copiii, daca se intampla, ii abortati?
Daca te-ai deranja sa observi (si daca te-ar duce mintea , bineinteles), natalitatea asta are si ea regulile ei.
Tu compari oamenii cu "cainii comunitari" ?
Fiindca esti in cifre si ecuatii, poti sa trasezi o curba cu inmultirea cainilor comunitari si factorii care o afecteaza si ii schimba curbura? Ai "capu' " pentru asta, ca tot pomenisi voios de "ceva cu capu' " Da, stiu, cunosc obiceiul asta romanesc , folosit in lipsa de argumente.
Dan G