De ce nu se incepe "imputinarea populatiei", cu astia care o propun, in primul rand? Bah arhitecturica, spune-i lu baiatu' sa ia o funie si sa se imputineze, sa nu mai faca umbra pamantului. Si in umbra care se elimina, se poate instala un panou solar sa dea energie pentru cativa copii lipsiti din Africa.

Dan G