  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Tuesday, January 11, 2011 2:17 PM
  Subject: [protest-ro] Campania a început cu 152.785 vizionări pe Facebook în
prima zi!

  Campania care vizează atingerea unui număr de peste 1.000.000 de vizualizări
  (Daily Post Views)
  în şapte zile a început cu 152.785 vizionări pe Facebook în prima zi!

  Aşa cum am anunţat aici, îmi propun atingerea a peste 1.000.000 de
vizualizări pe parcursul a şapte zile ale materialelor postate pe pagina mea de
Facebook.

  Iniţiativa are drept scop amplificarea şi promovarea efortului de strângere a
celor 25.000 de semnături necesare pentru a înregistra Mişcarea Verzilor ca
formaţiune politică.

  Detaliile privind strângerea de semnături, inclusiv formularul sunt pe
site-ul Mişcării Verzilor aici.

  Detalii suplimentare găsiţi aici:

http://remuscernea.ro/2011/01/campania-a-inceput-cu-152-785-vizionari-pe-facebook-in-prima-zi/

  Remus Cernea