  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, January 11, 2011 10:35 PM
  Subject: [protest-ro] ce pericol pt democratie!?

  Pai Dan Diaconescu Direct risca sa ia 30% din sufragii pentru ca spune
oamenilor EXACT ceea ei doresc sa auda!

  acelasi factor explica si succesul si audienta OTV, care a pornit
literarmente de la zero!

  daca lumea asta vrea sa vada la TV, senzational manele si Elodia si Zavoranca
si vrajitoare, cu ce drept ne opunem noi?!

  corespunzator, acestea sunt si optiunile electorale, nu stiu daca Dan
Diaconescu va ajunge sau nu la Cotroceni, dar sigur Partidul Poporuluir va
intra in parlemnt, deoarece oferta sa electoral este irezistibila!

  cui ar putea sa nu ii convina:

  “cetateanul va fi mult mai relaxat, vor avea bani mai multi, aducem pensiile
si salariile la nivelul la care erau inainte”,

  si desigur

  “Fiecare cetatean roman va primi pe langa alocatie, pensie, salariu, toata
lumea, 10 euro pe luna, pentru ca aceste companii merg foarte prost, sunt
administrate foarte prost, se fura pe ruptelea”