Care arhitect? Insotesti pe  cineva care emigreaza in China? Virsta o
stim, matusalemica, mai mare  decit cea inscrisa in buletin, De
arhitectura, de cind nu  mai este, se ocupa doar nimeni, adica stim
cine! Proiecte? Ultimul din  1998! Si nu proiecte reale,  studii! Vezi
aici: http://www.dsclex.ro/dscweb/romanaframe.html
<http://www.dsclex.ro/dscweb/romanaframe.html>  la  "Imagini" sau
"Proiecte". Ultimul studiu facut pe vremea primului ministru Radu
Vasile. Va aminiti de el? Asa va amintiti si de studiile dopate cu
isteroizi la rang de  proiecte! Cel mai apreciat proiect a fost un cotet
de ciine din marmura cu  mozaic. Pacat ca ciinele nu l-a apreciat la
justa valoare!
ing. Dan-Calin Tocaciu

> Sa-l voteze dragule 99,99% din puopulatie !
> Poate asa capat si eu statut de emigrant politic in .... China.
> Cica doar 6.000 E/luna, un arhitect expat de varsta mea.
> Dar mie imi ajunge, ca tot acolo am auzit, ca la banii astia iti iei
3-4 fetite din Corea de Nord,
> care sunt niste dulceti mai ceva ca aia de nuci, pregatita de bunica
mea. :)

> Altfel ... vorba frantuzului dar pe dos : cum e servitorul e si
stapanul !

> Ce vrei boearule de la o tara in care Mavrocordat a trebuit sa dea
lege, ca sa nu se mai futa boieroaice cu tot trotuarul ?

spune oamenilor EXACT ceea ei doresc sa auda!

>   acelasi factor explica si succesul si audienta OTV, care a pornit
literarmente de la zero!

>   daca lumea asta vrea sa vada la TV, senzational manele si Elodia si
Zavoranca si vrajitoare, cu ce drept ne opunem noi?!

>   corespunzator, acestea sunt si optiunile electorale, nu stiu daca
Dan Diaconescu va ajunge sau nu la Cotroceni, dar sigur Partidul
Poporuluir va intra in parlemnt, deoarece oferta sa electoral este
irezistibila!

>   cui ar putea sa nu ii convina:
>
>   “cetateanul va fi mult mai relaxat, vor avea bani mai multi,
aducem pensiile si salariile la nivelul la care erau inainte”,

>   si desigur
>
>   “Fiecare cetatean roman va primi pe langa alocatie, pensie,
salariu, toata lumea, 10 euro pe luna, pentru ca aceste companii merg
foarte prost, sunt administrate foarte prost, se fura pe
ruptelea”

vizionări pe Facebook în prima zi!

>         Eu nu cred in chestiile astea. Ce a castigat daca are Cernea
nu stiu cate ,,like,, uri pe facebook?  Crede ca se transforma in
voturi? Nicidecum. S-a vazut la alegeri.Pericolul cel mare pentru
democratie este intrarea in Parlament la viitoarele alegeri a lui Dan
Diaconescu,de la OTV.E parerea mea,puteti sa ma contraziceti.Vad ca lui
vadim tudor CW,i-au taiat craca de sub picioare: acum e in proces
penal,iar paginile de pe internet sunt blocate.Nu ca mi-ar parea rau,dar
asta inseamna ca va iesi din politica dupa mandatul de europarlamentar