Codruta

  From: Gushterul LAIR

  Offtopic:) Dupa ce Codruta a postat link-ul cu legionarii, apare printr-o
coincidenta si pe Hotnews:)

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8318642-video-maicute-manastirea-petru-voda-canta-parintelui-justin-parvu-sfinta-tinerete-legionara-protest-oficial-centrului-pentru-monitorizarea-combaterea-antisemitismului.htm?cfnl=

  Gushterul