----- Original Message -----
  From: Gushterul LAIR
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, February 13, 2011 11:53 PM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

  Ce scrii tu cu caps mai jos n-am auzit in viata mea, este o formulare extrem
de violenta, si crede-ma ca am citit multe tampenii si multe puncte de vedere,
inclusiv conciliile long time ago. Stiu ca exista extremisti in toate
cluburile, dar cand trimiti al treilea mesaj deja tind sa cred ca esti pus pe
fapte serioase...

  Este pus pe fapte serioase.
  Dar asta nu inseamna ca nu e bine ce face.
  Singura problema este ca nu are "aparatul" lingvistic si argumentativ
necesar. :)

  Domnul Vali a ramas la textele biblice vechi, ale in care Imparatia Cerurilor
se "cucereste" cu arma in mana si in care doar cei care o "violenteaza" au
parte de ea.
  Altfrel, adica in esenta lucrurilor, are dreptate
  La limita, faptul ca papii au dorit sa ia locul lui Dumnezeu pe pamant, este
ADEVARAT !

  Ca sa nu mai spun ca indiferent ce ar decide papa sau xulescu nu conteaza,
asta daca ai o credinta adevarata.

  Iubirea de aproapele este singurul lucru pe care il incalca liderii ambelor
religii, ca sa nu mai zic de alte lucruri si porunci date de cel in care
spuneti ca credeti. Tu crezi ca afecteaza mantuirea babei Aglaia filioque,
infailibilitati sau ca unii preoti se casatoresc si alti aleg sa fie celibatari?

  Iar aia cu noi il avem pe adevaratul Dumnezeu si ceilalti nu, este super
tare. Sunt sigur ca sunteti atat de atotputernici sa il mutati voi pe Dumnezeu
unde doriti, sa il limitati si sa faceti ce vreti cu El. Voi (toti), un pumn de
praf de stele care nici nu stiti ce sens aveti in univers.

  Gushterul