  From: Gushterul LAIR
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 7:00 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  Daca cineva isi face un top, unde exclude din start soft-urile bune, la ce te
gandesti decat : marketing

  Mi s-a acrit de cate calculatoare pline de spyware (cu antivirusi la zi in
background) am vazut anul asta la diversi cunoscuti care vin si se plang la
mine, si vad ca lumea nu intelege ca un antispyware nu este un antivirus si un
antivirus nu este antispyware.

  Nu, programele bune, nu au nevoie de calculatoare bune. Dar din pacate s-a
dus vremea gandirii mic si bun, acum e framework huge ca e mai simplu si trendy.

  Gushterul