Dan,

Daca mai trimiti un SINGUR mesaj care sa inceapa in stilul asta, pe cuvantul
meu ca te moderez FARA sa mai citesc restul!!!

Daca esti incapabil de o argumentatie in termeni civilizati, mai bine nu mai
incepi sa discuti - parerea mea!!!

Faptul ca trebuie sa fii dus cu mintea (sau eventual securist) ca sa sustii o
jigodie precum Basescu e o problema - dar e una personala! Sa-i fie de bine cui
o face! asa Presedinte, asa "sustinatori" - oricum, e dreptul lor democratic sa
sustina chiar si idiotenii!

Dar in NICI un caz nu se rezolva problema daca, in loc de argumente, singurul
lucru care se intampla e ca vii ca o morisca stricata, mereu cu aceleasi
expresii si cu aceleasi insulte (deja plictisitoare si creatoare de spam)!

Si nu mai incepe cu smiorcaiala, ca nu ma impresionezi! te-am avertizat deja de
mai multe ori!

Codruta

  From: dan-calin

  dICIsor (imbecil, cretin, idiot),

  "Prostul daca nu-i fudul, parca nici nu-i prost destul!" Iar matale esti
fudul pina la loc comanda!

  Degeaba. Asa cum am spus despre dvs. aveti idei putine dar fixe.
  Am gresit spunind putine. Corect este "aveti idei foarte putine dar fixe"
  Nu aveti capacitatea de a dezvolta o idee, va straduiti sa faceti o pozitie
buna pentru pupincurismul dvs. exacerbat.
  Pupincu. Basescu. Pupincu. Basescu.
  De aici si numele Dicu pentru ca rimeaza si cu pupincu si cu basescu.

  Dicu. Pupincu. Basescu. (refren)

  Clar ca sinteti I.C.I. Sigur nu sinteti schizofren pentru ca dvs. nu aveti o
scadere a activitatii intelectuale ea fiind constant sub zero si echilibrul
psihic va este stabil.
  Poate ideofrenie. Atentie nu am scris iudeofrenie!
  Pentru ca vreti sa abateti mereu discutiile de la pupin bases (cu)!

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  > Domnu inginer,
  >
  > Aveti mare grija, ca asta va ia postul si ramaneti fara obiectul muncii !
  > Si daca reuseste ... ce se face pedesereul fara geniul Carpatilor la
urmatoarele alegeri ?
  > Apropo, la ce mai candidati ?
  > Tot la nivel local sau l-ati convins pe Iliescu sa va puna in locul lui
Ponta ?

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

legislativ, judecatoresc. A spus-o cu gura lui la TVR.

  > Iata ce spune constitutia la art. 80 despre presedinte:
  >
  > Rolul Presedintelui
  > (1) Presedintele României reprezintã statul român ºi este garantul
independenþei naþionale, al unitãþii ºi al integritãþii teritoriale a þãrii.

  > (2) Presedintele României vegheazã la respectarea Constituþiei si la buna
funcþionare a autoritãþilor publice. În acest scop, Presedintele exercitã
funcþia de mediere între puterile statului, precum si între stat si societate.

  > Tot mai mult Basescu se vrea dictator, tatuc, despot, samd.
  > Nicaieri nu exista sintagma "seful statului".
  > Asta a luat-o razna mai repede decit Ceausescu, sau Dej!
  >

  > Desteapta-te române!
  >

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom