Domnu inginer,

Imi pare rau ca trufia va face sa cheltuiti si putinii bani pe care ii aveti,
adica sa puneti posta romana sa va transporte gunoaiele.
In plus groapa de gunoi e la  ... Glina si nu in G-ral Cernat, iar eu nu ma
deplasez la posta pentru colete.

Personal, nu am nici o vina ca dumneavoasta faceti parte din cel mai de rahat
partid din Romania.
Partid pe care de altfel, singur l-ati denigrat, de nenumarate ori pe aceasta
lista.
Ceea ce explica faptul ca nu ati fost ales nici macar secretar BOB pe 3 birouri
din Primarie dar nu explica masochismul de a ramane in acel partid.

Mergeti pe ce cafenea doriti dumneavoastra, dar asa cum ati ajuns sa abordati
problemele, in nici un caz n-o sa fie una pentru politici, ci pentru pulitici.
Succese ireparabile in continuare, cu steagu rosu in spinare.