dICIsor (imbecil, cretin, idiot), un prost fudul sau un fudul prost,
"Prostul daca nu-i fudul, parca nici nu-i prost destul"

Cel mai de rahat partid, al carui membru sinteti, este Noua Dreapta, un
grup de borfasi inculti si agresivi, adica exact ca dvs. In plus dvs.
sinteti un  arivist, un oportunist, un pupincurist notoriu de la tata
socru la Basescu.

Sinteti prea imbecil, cretin si idiot ca sa purtati orice fel de
discutie, pe  orice tema. Aveti doua-trei idei fixe si gata.

Asa ca va las in plata imparatiei, sau ma rog a cotrocenilor ca toti
aveti  vise de marire!

Vorba cea "Adio bã"!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie  scroafa în pom
Cine tace nu e om.

> Domnu inginer,
>
> Imi pare rau ca trufia va face sa cheltuiti si putinii bani pe care ii
aveti, adica sa puneti posta romana sa va transporte gunoaiele.
> In plus groapa de gunoi e la  ... Glina si nu in G-ral Cernat, iar eu
nu ma deplasez la posta pentru colete.

> Personal, nu am nici o vina ca dumneavoasta faceti parte din cel mai
de rahat partid din Romania.
> Partid pe care de altfel, singur l-ati denigrat, de nenumarate ori pe
aceasta lista.
> Ceea ce explica faptul ca nu ati fost ales nici macar secretar BOB pe
3 birouri din Primarie dar nu explica masochismul de a ramane in acel
partid.

> Mergeti pe ce cafenea doriti dumneavoastra, dar asa cum ati ajuns sa
abordati problemele, in nici un caz n-o sa fie una pentru politici, ci
pentru pulitici.
> Succese ireparabile in continuare, cu steagu rosu in spinare.
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

Montana si supliment un joc de fotbal FIFA 2002 cu licenta.

>   Deoarece aici codruta este micul cna, un dan grigore feminin sau o
narcisa iorga masculin, consider ca protestele sint inutile si
cenzurabile ca neconforme cu fondul celor 200 de cuvinte.

>   Pentru ca iarasi te legi de mine, in loc sa vezi ce a scris dICIsor,
cred ca am fost suficient de tolerant cu asemenea admonestari incorecte,
imorale si incredibile!
>   Nimeni nu ma obliga sa particip la discutii in care eu scriu de
dictatura lui basescu, iar dicisor abereaza de psd, eu scriu despre
panouri vegetale, iar dicisor abereaza de psd, eu scriu despre izolatie
termica si punct de roua, iar dicisor abereaza de psd, eu scriu despre
baraje de pamint, iar dicisor abereaza de psd, si la tot ce scriu apare
codruta pe post de cna.
>   Acelasi cna care lasa mizeriile RMGC/dICI si sanctioneaza cuvintele
pe care nu le inteleg.
>   Asa ca ajunge. Pina aici! Pupincurismul nu este pe placul meu, eu nu
il practic. Pentru ca Basescu si ai lui vor da verde la RMGC si asta ii
va fece fericiti pe sustinatorii personali ai lui Basescu!

http://groups.yahoo.com/group/cafenea_pentru_politici/

>   Chiar acum RMCG ma anunta pe A3 ca "mii de oameni vor avea de
lucru"!

>   Este aberant ca unii sa aiba dreptul de a sustine idiotenii, iar
altii (eu) sa nu aiba dreptul sa o spuna! Asta este doar o procedura tip
CNA.

invit pe http://groups.yahoo.com/group/cafenea_pentru_politici/

>   ing. Dan-Calin Tocaciu
>
>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" arininfo@ wrote:
>   >
>   > Dan,
>   >
>   > Daca mai trimiti un SINGUR mesaj care sa inceapa in stilul asta,
pe cuvantul meu ca te moderez FARA sa mai citesc restul!!!
>   >
>   > Daca esti incapabil de o argumentatie in termeni civilizati, mai
bine nu mai incepi sa discuti - parerea mea!!!
>   >
>   >
>   > Faptul ca trebuie sa fii dus cu mintea (sau eventual securist) ca
sa sustii o jigodie precum Basescu e o problema - dar e una personala!
Sa-i fie de bine cui o face! asa Presedinte, asa "sustinatori" - oricum,
e dreptul lor democratic sa sustina chiar si idiotenii!
>   >
>   > Dar in NICI un caz nu se rezolva problema daca, in loc de
argumente, singurul lucru care se intampla e ca vii ca o morisca
stricata, mereu cu aceleasi expresii si cu aceleasi insulte (deja
plictisitoare si creatoare de spam)!
>   >
>   >
>   > Si nu mai incepe cu smiorcaiala, ca nu ma impresionezi! te-am
avertizat deja de mai multe ori!
>   >
>   >
>   > Codruta
>   >
>   >
>   >
>   > From: dan-calin
>   >
>   >
>   >
>   >
>   > dICIsor (imbecil, cretin, idiot),
>   >
>   > "Prostul daca nu-i fudul, parca nici nu-i prost destul!" Iar
matale esti fudul pina la loc comanda!
>   >
>   >
>   > Degeaba. Asa cum am spus despre dvs. aveti idei putine dar fixe.
>   > Am gresit spunind putine. Corect este "aveti idei foarte putine
dar fixe"
>   > Nu aveti capacitatea de a dezvolta o idee, va straduiti sa faceti
o pozitie buna pentru pupincurismul dvs. exacerbat.
>   > Pupincu. Basescu. Pupincu. Basescu.
>   > De aici si numele Dicu pentru ca rimeaza si cu pupincu si cu
basescu.
>   >
>   > Dicu. Pupincu. Basescu. (refren)
>   >
>   > Clar ca sinteti I.C.I. Sigur nu sinteti schizofren pentru ca dvs.
nu aveti o scadere a activitatii intelectuale ea fiind constant sub zero
si echilibrul psihic va este stabil.
> [...]
>   > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > Cînd se suie scroafa în pom
>   > Cine tace nu e om.
>   >
>   >
>   >
>   > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   > >
>   > > Domnu inginer,
>   > >
>   > > Aveti mare grija, ca asta va ia postul si ramaneti fara obiectul
muncii !
>   > > Si daca reuseste ... ce se face pedesereul fara geniul
Carpatilor la urmatoarele alegeri ?
>   > > Apropo, la ce mai candidati ?
>   > > Tot la nivel local sau l-ati convins pe Iliescu sa va puna in
locul lui Ponta ?
>   > >
>   > > Cu stima,
>   > > Dicu-Sava Cristian
>   > > www.dsclex.ro
>   > > http://arid.wordpress.com
>   > >
>   > >
>   > >
executiv, legislativ, judecatoresc. A spus-o cu gura lui la TVR.
>   > >
>   > > Iata ce spune constitutia la art. 80 despre presedinte:
>   > >
>   > > Rolul Presedintelui
>   > > (1) Presedintele României reprezintã statul român ºi
este garantul independenþei naþionale, al unitãþii ºi al
integritãþii teritoriale a þãrii.
>   > >
>   > > (2) Presedintele României vegheazã la respectarea
Constituþiei si la buna funcþionare a autoritãþilor publice.
În acest scop, Presedintele exercitã funcþia de mediere
între puterile statului, precum si între stat si societate.