Codruta

  From: Arhitectura
  Sent: Thursday, February 07, 2013 10:49 PM

  Apoi !

  Doamna Nedelcu, cu ce sunt eu mai ciudat in felul meu de a protesta, dand
tarcoale jaloanelor, cum ziceti 'neavoastra, si fara sa le daram, ca la
examenul de carnet auto, decat cei care se infratesc intre "..oaie" ?
  STIINTIFIC, daca evolutia speciilor, asa cum zice Darwin, isi propunea
multiplicarea speciilor "evoluate" prin entitati de acelasi sex, eu nu mai
aveam nici o dilema !
  Ma inmulteam cu dl Moise !
  Tot STIINTIFIC, defectul genetic al maimutei primordiale, nevasta lu' domnu
Cernea, aia de ii zice Lucy, este ca copula neincetat cu toti masculii
din'prejur !
  DOAR asa primatul devenit OM a ajuns sa trimita sonde si roboti pe Marte !

  In rest numai bine si rugati-va sa cresca pretul gazului cu numai 35% pana la
toamna !

  http://secsidelacapat.blogspot.com