  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, February 08, 2013 11:15 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Finantare riscanta din bugetul de stat

  D-le Dicu, eu habar n-am la ce nivel a ajuns "departarea de maimuta" a Dvs.
dar CLAR aveti o problema cu logica, cu TOATE ca, din cate ziceti, sunteti
"heterosexual"!!

  O data ce exista exemple CLARE si in numar foarte mare ca homosexualii au
inteligenta si talent cel putin la acelasi nivel cu heterosexualii, DE CE n-ar
fi "pe picior de egalitate sociala" cu cei din urma? Din cate s-a putut
observa, au avut si au chiar o contributie valoroasa la "dezvoltarea
societatii"...

  Pe Dvs. nu va obliga absolut NICI O lege sa deveniti homosexual - legile sunt
facute doar pentru ca sa nu se lege de acestia din urma (pe motivul stupid al
"orientarii sexuale") tot felul de obsedati si dusi cu pluta... Deci CARE e
problema Dvs.? ca doar nu v-a obligat nimeni, la nimic!!

  Codruta