  From: Dan Ghiocel
  To: protest-ro@yahoogroups.com ; pro-un...@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, February 24, 2013 8:56 AM
  Subject: [Pro-Unire] Re: [protest-ro] Finantare riscanta din bugetul de stat

  Bah, arhitecturica, tu le stii pe toate , in special cancanurile!
  Ia zi, USL istu' asta al tau Antonescu este poponar care sta la cutie?
  Se cam poarta si se cam misca ca o cocota. Ma intrebat si pe mine cineva de
pe aici si nu am stiut ce sa raspund.
  Apropos de scoli, de ce mai tineti institutiile alea invechite?
  Noua generatie vrea libertate, nu vrea sa fie terorizata de scoli cu morala
si religie.
  Se descurca oamenii si fara scoala si fara Dumnezeu, nu? Am inteles ca sunt
multi de-astia "descurcaretii" in Romania moderna.
  Dan G