2010/10/5 Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>:
> E digo eu, esa lista non se podería crear no Wiki, para que todos
> foramos incluíndo nese lugar todo?
> --
> Enviado desde Ubuntu
>

> O Mar, 05-10-2010 ás 17:16 +0200, Leandro Regueiro escribiu:

Revisei os seguintes termos da lista en busca de conversas relevantes
nas que se discutiran (paso de incluir fios que non achegaron nada ou
aqueles que citen cousas que xa están rexistradas no ficheiro
correspondente en
https://forxa.mancomun.org/plugins/scmsvn/viewcvs.php/?root=terminoloxiaseg
):

clipboard
    NON TEN FIOS DE DISCUSIÓN RELEVANTES
grid
    fío "[terminoloxia] grid"  (aqui hai chicha)
    fío "[G11n] [terminoloxia] grid"  (parece unha mensaxe perdida do
fío anterior)
daemon
    fío "[G11n] Erros corrector Hunspell - resultado"  (primeiras seis
mensaxes do fío)
    fío "[terminoloxia] daemon"  (aquí hai chicha)
download/upload (verbo e substantivo)
    fío "Subida/Baixada"  (parece que hai chicha)
    fío "dubidas upload/download"  (parece que hai chicha)
pause (verbo e substantivo)
    fío "Revisión da tradución de Firefox"  (nun ficheiro anexo da
segunda mensaxe)
boot/bootloader
    fío "[G11n] [hunspell-gl] iniciábel"  (para "boot")

Seguirei outro día,