Ola a todos,

Pareceme moi mala praxe que porque unha iniciativa boa para a lingua
galega sexa nula ou non sexa candidata do noso apoio porque as suas
imaxes non sexan libres.
Que unha imaxe non sexa libre non anula o seu dereito a defender o
galego, polo que pola minha parte aínda que chegue tarde o meu apoio.

Saúdos
--
Enviado desde Ubuntu

O Mar, 05-10-2010 ás 21:12 +0200, Miguel Bouzada escribiu: