Hola Lucía:

Creei un proxecto, engadinlle o galego.
Unha vez que entro no idioma creado da o senguinte erro.

   Erro do servidor

Produciuse un erro. Agradécese a súa paciencia.

ContentType matching query does not exist.

Tamén me salta este erro se vou a Administración ->Permisos e en máis sitios.
Sabes a que pode ser debido? ou a quen lle podo preguntar estas cuestións?

Miña intención unha vez creado o proxecto é subir os ficheiros a traducir.

En 2010/12/20 16:50, Lucia.Morado escribiu:

Ola:

Levo un tempo traballando con Pootle e incluso din algunha clase sobre o seu uso. Se queredes, nisto si que vos podo botar unha man e administrar algún proxecto ou axudar aos administradores a poñelos en marcha.

Saúdos,

Lucía