On Mon, 20 Dec 2010 21:57:16 +0100
Fran Dieguez <lis...@mabishu.com> wrote:

> Que o sysadmin olle o error_log do apache xa que aló é onde poderá
> ver o que realmente acontece.

Boas,

xa cheguei ao meu ordenador (pensei que hoxe xa non podería fedellar
con este tema). E... bueno... parece que podo confirmar un par de
cousas:

- Son admin do pootle (non sei se alguén máis tiña o password). De
  feito, o navegador conectouse como admin automaticamente.
- En efecto, hai un erro no pootle.

Pouco máis podo dicir por agora. Mañá teño que madrugar, pero mirarei
de adicarlle unha horiña ou así a ver se consigo algo. Polo menos dende
aquí teño acceso ssh, jeje.

Ala, xa vos direi se consigo algo. Ta loguiño.

P.S.: O error_log parece, a primeira vista, bastante críptico. Vou ter
que poñer a cachola a funcionar. E non quería, xa contaba con poñela en
standby ata mañá polo menos...

--
Saúde,

J. M. Castroagudín (jchaves)