Lembro que entre outras cousas valoramos a corrección no uso do galego
(evidentemente, dentro do rexistro da personaxe), e poderían terse en conta
cousas como o vocabulario empregado. Ou se se dese o caso dunha curta ben
localizada espacialmente, a adecuación á variedade da isoglosa concreta...
Persoalmente creo que nos corresponde valorar mais cuestions lingüísticas
que artisticas, dentro dunha marxe, claro. Non lle vamos daro premio a
alguén lendo o Xerais :P

Xabier Villar