Boas

Ao fío deste correo, teño pensado algunha vez e igual na lista tamén se
falou disto nalgún momento, se sería posible/útil/beneficioso crear en
Trasno un sistema sinxeliño de "avisos"(tipo *ticketing*) no que calquera
persoa puidese notificar algún erro detectado na tradución dalgún
aplicativo.

Creo que sería un bo xeito de recoller a información das persoas usuarias
do software localizado por Trasno dun xeito cómodo e sinxelo para elas e
tamén para os e as tradutoras, xa que recibirían a información
directamente. Tal vez puidese estar unha persoa "coordinando" e reenviando
a información a quen corresponda.

Non o digo por Keko, que sabe de sobra como notificar estas cousas e a
quen, pero igual para moita xente sería útil un espazo web aberto para
informar disto e así ir mellorando as localizacións.

Un saúdo!

2012/3/2 Enrique Estévez Fernández <e...@keko.me>

> Boas.
>
> Anexo unha captura de pantalla cun erro, que ao mellor xa está
> solucionado, xa que acabo de velo na miña Ubuntu 11.10, a cal non
> emprego moito.
>
> Documentos está mal escrito.
>
> Saúdos.

Amador Loureiro Blanco | *dorfun* | *http://www.adorfunteca.org*
[image: Twitter] <http://www.twitter.com/dorfun> [image:
Facebook]<http://www.facebook.com/amador.loureiro.blanco>
 [image: LinkedIn] <http://www.linkedin.com/in/dorfun> [image: Google
Reader] <http://www.google.com/reader/shared/dorfun> [image: Blog
RSS]<http://feeds.feedburner.com/adorfunteca>
 [image: SlideShare] <http://www.slideshare.net/dorfun> [image:
Flickr]<http://www.flickr.com/photos/dorfun/>
 [image: YouTube] <http://www.youtube.com/profile?user=dorfun> [image:
Delicious] <http://delicious.com/dorfun> [image:
Last.fm]<http://www.last.fm/user/dorfun/>
 [image: Tumblr] <http://dorfun.tumblr.com/> [image:
Vimeo]<http://vimeo.com/dorfun>
 [image: FriendFeed] <http://friendfeed.com/dorfun>
[image: Google Talk/] dorfun [image: Y! messenger/] dorfun [image: MSN/]
dor...@hotmail.com [image: Skype/] dorfun