"Manuel A. Fernandez Montecelo" escribió:

> as normas dos grupos anteriores creo que non importan moito ...

Pois eu non diria tanto, ó fin e o cabo seguirá habendo dous grupos ainda que
traballando conxuntamente; se pillei o concepto.

> pois a min si: parece sr que todos estamos de acordo no básico (lista
> conxunta) e nas funcións da lista conxunta, así que haberá que ir
> pensando onde, cado e como ...

    Eu desas cousas non entendo pero ten que haber algunha paxina que ofreza
servicios gratuitos de listas de correo para Linux ¿non?. Digo eu que para
estas cousas non habera que ir pedir unha subvención a D. Manuel. ;-)

> aburinho!!

Abur.

PD: Este demo de servidor non debe funcionar moi ben porque recolle as
mensaxes so cando lle da a gaña.

Responderlle a