Pido perdon antes de nada, pero penso que esto pode ser interesante para
algun dos membros dos grupos de traballo de Linux en Galicia.

    A consulta é.......... quen coñece programadores en PHP baixo sistema
LINUX e servidor Apache???. Empresa galega coñecida de implantación na rede
esta a buscar xente con este perfil. No caso de non coñecer exactamente PHP,
pode servir xente que coñeza ASP e/ou Perl (xa que esto implicaria unha
facilidade na aprendizaxe de PHP).

    Pois o dito, se coñecedes alguen que me escriba.

    E sinto o tema. Por certo cando comentei o do Netscape 6, alguen
preguntou se non seria o Netscape 5. Aclaración, segundo teño entendido
vaise pasar directamente dende a versión 4.x á versión 6.0.

    Apertas

Responderlle a