> Pois eu non diria tanto, ó fin e o cabo seguirá habendo dous grupos ainda que
> traballando conxuntamente; se pillei o concepto.

pois máis ben non, estamos nesta lista precisamente para ver cómo nos
organizamos ;DD lóxicamente ao principio notarase que a cousa vai algo
por separado (os que só traducen programas só traducirán programas,
p.ex.), pero a idea é fusionarnos creo eu; non conseguimos ningún
beneficio especial ao ir cada un polo seu lado.

> Abur.
>
> PD: Este demo de servidor non debe funcionar moi ben porque recolle as
> mensaxes so cando lle da a gaña.

si, xa o dixen eu ao principio ://///

e se non as admite, non hai (moito) problema porque as volves a mandar,
o peor é se deixa de mandar mensaxes a boleo.

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>