Sat, Mar 25, 2000 at 12:54:41PM +0100, Francisco X. Vázquez escribiu:

>    Creo que deberiamos manter o numero de listas reducido, pero duas
>listas poderian ser precisas; LeGal e LeGal_Misc. Na primeira falariase
>de temas unicamente de traducción e na outra poderiase usar para temas
>varios coma o tipico pique entre rexeneracionistas e reintegracionistas.
>O dificil seria poñe-lo limite entre elas, e dicir, ¿o anterior tema de
>Xanela-Fiestra serian temas fundamentais para traducción (lista LeGal)
>ou non (LeGal_Misc)?

        O problema é que ese tipo de discusións poden pasar unha vez cada 6
meses.  Eu creo que son instructivas e poden precisar a opinión da maior
cantidade de xente posible, polo que deberían estar na lista principal.

>    En canto a normativa a utilizar eu aposto por unha total liberdade.
>Tamen hai que ter en conta que cada grupo ten as suas normas, sei que
>nas do gzlinux aceptase calquera normativa ("en normativa oficial en
>principio" din as normas) pero descoñezo as do Gpul-traducción.

        É que en gpul-traduccion non hai normas. ;-D  (Iso creo eu, porque
eu non pertenzo a gpul-traduccion, polo feito de que en gpul-traduccion non
hai membros)  Léase a mensaxe anterior respecto ás normas e á "membritude"
ou "membricidade". :-DDD

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97