Jesus Bravo Alvarez wrote:

>         Ademáis, alugar un dominio non custa moito, ¿non?

moito non (sobre 10K), e que o paga? O;))

>         O problema é que tería que ter relación co nome do grupo, e como
> aínda non está decidido... Pois nin dominio nin conta en sourceforge. :-)
>
>         E linux-gl ou gl-linux non vale porque teriamos ducias de visitas
> pensando que é unha páxina sobre OpenGL en Linux.

GLinux como dixo Francisco non está mal, e confúndese menos a xente que
con gl (pefixo ou sufixo) aparte. ademáis estará a descripción en galego
ou que poña algo sobre o acrónimo. e integra Gnu/Linux e GL do gl (->
código de galego).

e é importante pero tampouco é unha cousa vital, eu deixaría unha semana
para propoñer outros ou obxectar sobre este, e nada máis.

>         Por certo, tamén hai que ir pensando nun logotipo.  Xa coñecedes o
> pingüín de Ramón Flores (podedes visitar a nova versión que fixen hoxe no
> sitio de sempre, http://www.eurielec.etsit.upm.es/legal/).

non sei se volo comentei antes, pero gustaríame algo máis orixinal. é
dicir, outro animal (ou equivalente) identificativo, tal como o do
propio linux, GNU, GNOME, GIMP, SLUG, ...

pero iso non corre présa, pódese cambiar cando se queira sen trastocar
nada de nada e esas cousas ...

>      _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97
>    _|  |_| _|  |_|  http://De.nuevo.en/~obras

aburinho!!