"Francisco X. Vázquez" wrote:

> Oye, estoy anonadado. ¿Alguen me pode explicar que diaños (con perdon) é todo
> iso de
> que o Van Riel lle foi pedir non sei que a Don Manuel?

que cho conten Jacobo o Jesus, polo que sei trata diso que saiu no
Correo Galego de que Fraga e Rik ían a comezar a traducir o linuz a
galego ou algo así. por certo, se alguén ten o artigo a ver se mo pode
pasar; porque eu seguira o enlace pero non rulaba ou non sei que pasou
pero non o puidera ler.

> Ala ata outra e ¡Pola sombra!

si ho, como que "fai un sol de carallo" ... xDDDDDDDD

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

GzLiNuX- Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]
GLUG- Grupo de Usuari@s Galeg@s de Linux [http://www.glug.es]