El lunes, 31 de julio de 2006 a las 12:01:55 +0200, Leandro Regueiro escribía:

> non quedaramos en que "pestana" non se podía usar.

 Home, por poder, digo eu que se poderá, ¿non? Outra cousa é que sexa
correcto :D Supoño que o cambiarei, pero non agora (hai que axustar as
teclas rápidas nos menús e caixas de diálogo).

> menú Ver->Barras de Ferramentas vexo "persoalizar", non era
> "personalizar"?

 Si, xa o corrixín.

> Vexo que no menú marcapáxinas "Bookmarks toolbar folder" está sen
> traducir.

 Porque ese é un nome dun cartafol que se creou cando tiñas o Firefox aínda
en inglés.

> Usas "búsquedas" onde eu sempre uso "buscas".

 Non o atopo.

--
   Jacobo Tarrío     |     http://jacobo.tarrio.org/