On 7/31/06, mvillarino <mvillar...@gmail.com> wrote:
O Luns, 31 de Xullo de 2006 12:55, Jacobo Tarrio escribiu:

>  ¿Cal é o problema? :)

Que na norma ralg-ilg ven sendo, polo menos hai 12 anos, almacenados, mentres
que na(s) outra(s) era armaz/cenados

pois iso, almacenar.

>  De tódolos xeitos, o dicionario que hai en edu.xunta.es dáme por bo
> "analizar" e non "analisar". Pero cámbioo igual, que xa me dera a impresión
> de que era así...

Analisar a min sona-me a reintegrado de hai 12 anos, non sei se oficial de
hoxe.

acabo de consultar o diccionario e si que me ven analizar. en todo
caso alguén de trasno berroume e dixome que debia usar analisar, que
por outra parte ten máis xeito, análise -> analisar

>  Si, pero outra cousa é que pague a pena.

Para o seu uso en admon. públicas, non dispor da axuda en galego pode ser un
problema grave.

E ademais hai un apartado para o usuarios de Internet Explorer, hai
que captar ós usuarios.

Best Regards
MV

Public key available at www.keyserver.net