El jueves, 24 de agosto de 2006 a las 16:15:25 +0200, Leandro Regueiro escribía:

> O conto de nunca acabar. Eu nunca vin o de slanted. E cursive e italic
> vin que se usaban para designar á mesma cousa. Para min, en galego,
> cursiva e itálica veñen a corresponderse co mesmo concepto.

 Pois son termos técnicos da caligrafía e da tipografía, así que hai que
saber empregalos ben ao falar de caligrafía ou tipografía, aínda que
despois, falando coa xente que non sexa caligrafista nin tipografista, se
fale como mellor cadre :-).

 A letra inclinada é letra normal pero cunha inclinación :)

 A letra cursiva é letra manuscrita na que todos os caracteres se
escr[ei]ben cun só trazo. Vaia, a dos cadernos "Rubio" :-)

 A letra itálica é un deseño de letra impresa que fai lembrar a cursiva.

 En http://en.wikipedia.org/wiki/Italic_type vese a diferencia entre itálica
e inclinada.

 En http://www.typeworkshop.com/index.php?id1=type-basics&idpic=07
ilústranse estes deseños.