Avance informativo:

->Ollei a copia local e a do svn, que son a mesma ;), e vin que, por algún
misterio, certos ficheiros non se "msgmergearon" con éxito na derradeira
actualización e, polo tanto, estaban por baixo dos niveis esperados segundo o
traballo que me mandou Marce. Estes ficheiros son:

M    kdelibs/kdelibs4.po
M    kdelibs/kio4.po
M    kdelibs/katepart4.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_kiconedit.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_digikamimageplugins.po
M    extragear-graphics/kdjview.po
M    extragear-graphics/digikam.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_ligature.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_showimg.po
M    extragear-graphics/kuickshow.po
M    extragear-graphics/kiconedit.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_fraqtive.po
M    extragear-graphics/ligature.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_kphotoalbum.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_kgrab.po
M    extragear-graphics/kpdfview.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_kpovmodeler.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_kfax.po
M    extragear-graphics/kfaxview.po
M    extragear-graphics/kphotoalbum.po
M    extragear-graphics/kgrab.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_kgraphviewer.po
M    extragear-graphics/kpovmodeler.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_kcoloredit.po
M    extragear-graphics/kfax.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_kst.po
M    extragear-graphics/kdvi.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_digikam.po
M    extragear-graphics/kgraphviewer.po
M    extragear-graphics/kcoloredit.po
M    extragear-graphics/desktop_extragear-graphics_kuickshow.po
M    extragear-network/ktorrent.po
M    kdegraphics/okular.po
M    kdebase/ksysguard.po
M    kdebase/konsole.po
M    extragear-multimedia/amarok.po

Agora están moito máis traducidos e xa se cumplen os requerimentos de
ESSENTIAL FILES impostos por Kde para que apareza a localización na
distribución oficial da suite. Non sei a que se debeu o erro, porque fixen un
script para facer os msgmerges e paseino dúas veces por se acaso. Funcionou
no resto dos casos. Gracias a Marce por avisar, en todo caso.

-> O de KDEPim é traballo meu na maior parte, pero vai tempo que non o toco,
evidentemente está con moita "fuzziedade". Se queredes entrar, o deixaría
para a vindeira versión, xa que non vai dar tempo. Hai ficheiros moi gordos,
como KMail ou KOrganizer.

-> Non hai datos do que se incrementou a tradución porque o catalogmanager de
KBabel dá pena (mídeme 60000 mensaxes contra as 70000 que di KDE) e pasou
agora a 70000 despois da anovación que fixen esta mañá. Se cadra ponse ao
final nas 80000 esperadas. Estou ata o carallo deste programa. É totalmente
inservible, por exemplo para corrixir erros.

-> LEMBRO: 4 de xaneiro ou nada.

Responderlle a