Ola, revisando vin que parece que non hai envío 3 :) Aquí van as
unidades pendentes do envío 2. Despois enviarei outra mensaxe cas
unidades FIXADAS.

> Elvish Sharpshooter
--elfo francotirador
--elfo tirador certeiro
--Tirador de élite élfico

> Elvish Shyde
--Teño a idea de que é algo relacionado ca timidez, así que elfa
asustadiza, elfa fuxidia, elfa tímida ou algo así...
--Fada elfa ou fada élfica, non sei, como Shyde non aparece nada e ten
que ter un nome acorde co tipo de unidade que é, ou sexa de nibel 3
por enriba de xamans e druidas

> Desert Sharpshooter  <--Under the Burning Suns
--consultar sharpshooter enriba

> Desert Prowler  <--Under the Burning Suns
--literalmente merodeador (existe en galego??)

> Desert Shyde  <--Under the Burning Suns
--consultar shyde enriba

> Gryphon Master
--grifón amo, grifón señor...
--Amo/Señor/Mestre/Amestrador de grifóns.