Primeiro as que fixei e despois as que ainda seguen pendentes.

Tirador de élite élfico FIXADO

tirador de élite do deserto FIXADO

> --Teño a idea de que é algo relacionado ca timidez, así que elfa
> asustadiza, elfa fuxidia, elfa tímida ou algo así...
> --Fada elfa ou fada élfica, non sei, como Shyde non aparece nada e ten
> que ter un nome acorde co tipo de unidade que é, ou sexa de nibel 3
> por enriba de xamans e druidas
-- "elfa fuxidía" se ninguén se opón

> --literalmente merodeador (existe en galego??)
-- a idea é que vaga sen rumbo pero curioseando. Non atopei ningunha
palabra en galego que se axeite a isto, xa que parece que merodear non
existe en galego, ainda que si roldar. No digalego roldar non aparece
cos dous significados, pero no egu parece que si, proporia "roldador
do deserto" ainda que o de roldador soa raro.

> --consultar shyde enriba
-- consultar enriba

> --grifón amo, grifón señor...
> --Amo/Señor/Mestre/Amestrador de grifóns.
-- amestrador de grifóns se ninguén se opón, suponse que un amestrador
controla ós grifóns mellor ca un simple xinete

"naga mirmidón" se ninguén se opón.