>  1. Á hora de presentalo ó público, un 99'...% pódese dicir que virtualmente é
>  un 100%. Cada DÍA estanse a sumar e eliminar cadeas, e nun proxecto de aprox.
>  130mil cadeas na interface coma KDE e nun algo menos, pero amplo, GNOME, é
>  dificil conseguir estar sempre no 100% absoluto.

Iso sen contar as cadeas "truque", como unha que nos falta en
tuberling (o home pataca), que só se pode traducir en xustiza tras ter
traducido os sons do xogo (*) e outra análoga no aforcado (iirc), que
se debería traducir despois de ter os ficheiros de palabras listos.

(*)De ahí o requerimento por unha voz melodiosa, que a miña é de anís
con zorollos.

Responderlle a