Ola a todos,

Antes de nada, que teñades un bo ano! e eu que o vexa...

Despois: subín unha primeira versión do messages.po do trac á súa páxina.

Ten aínda unhas 25 cadeas en fuzzy (algunhas relacionadas con páxinas de
erro, que non puiden probar ben...). Se alguén ten interese en probalo, ou
tal, pódese atopar aquí:

http://trac.edgewall.org/attachment/ticket/7918/messages.po

Veña, saúde! e grazas polas suxestións!